مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 17:102022-11-02اقتصادي

اقدام سازمان بورس در بیمه سهام جای تحسین دارد | صدا و سیما وارد عمل شود


سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن در ارتباط با مصوبه ده بندی حمایت از بازار سرمایه به خبرنگار بورس تابناک گفت: این رویکردِ تلاش برای حمایت از سهامدار در سازمان بورس را باید تحسین کرد.

- بورس تابناک ، سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن در ارتباط با مصوبه ده بندی حمایت از بازار سرمایه به خبرنگار بورس تابناک گفت: این رویکردِ تلاش برای حمایت از سهامدار در سازمان بورس را باید تحسین کرد.

اگر مردم گلایه هایی دارند از این که سرمایه هایشان را سنوات گذشته در بورس از دست داده اند اکنون با رویکرد جدیدی که در بورس وجود دارد، سرمایه های مردم تضمین می شود.

بورس نسبت به بانک برتری دارد   وی افزود: سازمان بورس با بیمه سهام در پرتفوی اشخاص حقیقی تا سقف یک صد میلیون تومان برای هر نفر و تعهد خرید 20 درصد بالاتر از ارزش ترکیب سبد افراد می تواند موجب اطمینان مردم برای نگه داشتن سرمایه های خود در بورس شود.

نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به برتری سرمایه گذاری در بورس نسبت به بانک بیان کرد: در بند اول مصوبه 10 گانه حمایت از بازار سرمایه که شامل بیمه سهام است، حداقل سود پرداختی 20 درصدی، نهایت سود قانونی است که بانک برای سپرده های خود پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام سازمان بورس در بیمه سهام جای تحسین دارد | صدا و سیما وارد عمل شود

اقدام سازمان بورس در بیمه سهام جای تحسین دارد | صدا و سیما وارد عمل شود